مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 09:352020-07-30اقتصادي

پیشنهاد اختصاص عوارض واردات کالا به تحقیق و توسعه شرکتها


در یکصد و نود و دومین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف پیشنهاد شد که در سال 1400 عوارض واردات کالا به تحقیق و توسعه شرکت های کوچک و متوسط بخش خصوصی اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود برومند در حاشیه یکصد و نود و دومین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف که به صورت فوق العاده برگزار شد، به خبرنگاران گفت: جلسه امروز یک جلسه فوق العاده بود و درباره اجرای طرح تاپ (توسعه اشتغال پایدار) از جانب وزارت صمت بررسی هایی صورت گرفت که به طور مثال تاکنون چه اقداماتی صورت گرفته و چه حمایت هایی نیاز است.

دبیر شورای عالی عتف با اشاره به اینکه 72 درصد شرکت هایی که در این سامانه ثبت نام کردند از بخش خصوصی هستند، افزود: با بررسی های صورت گرفته، مشخص شد از بخش اجرای فرصت مطالعاتی اساتید در صنایع استقبال خوبی شده و در بخش سرباز تاپ نیز هماهنگی های خوبی با ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفته است.

وی یکی از مشکلات طرح تاپ را نداشتن پشتوانه مالی عنوان کرد و گفت: این طرح ها به دلیل نداشتن پشتوانه مالی نیازمند حمایت سایر بخش ها است که در این جلسه درخواست شد تا دانشگاه های بزرگ کشور پس از بررسی به طرح تاپ توجه بیشتری داشته باشند.

برومند با بیان این مطلب که در این جلسه از دانشگاه های بزرگ خواسته شد تا اعضای هیات علمی خود را برای تعریف برخی از پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اختصاص عوارض واردات کالا به تحقیق و توسعه شرکتها

پیشنهاد اختصاص عوارض واردات کالا به تحقیق و توسعه شرکتها